Hoger of lager

Korte omschrijving
Waarvoor dient straf eigenlijk en hoe wordt bedacht welke
straf iemand krijgt? Leerlingen gaan eerst over deze vragen
in discussie. Daarna krijgen ze een casus. Steeds krijgen ze
een nieuw feit te horen over deze casus. Moet de straf door
het nieuwe feit hoger worden of juist niet? Met een pijl
kunnen de leerlingen laten weten of de straf hoger of lager
moet worden of gelijk moet blijven.

Hieronder kunt u downloaden:
– De handleiding Hoger of lager
– De Powerpoint Hoger of lager
– Een pijl Hoger of lager

Bijlagen

6 reacties

  1. J.P. Geerds schreef:

    De instructie hoger of lager ontbreekt.

    Er zit een verkeerde instructie bij!

  2. Sandra Boersma schreef:

    Geachte J.P.Geerds,
    Hartelijk dank voor uw opmerking. Ik heb het doorgestuurd naar mijn collega’s van Educatie en gevraagd of zij de goede instructie erbij kunnen zoeken!

    Sandra Boersma

  3. lilian schreef:

    Geachte J.P. Geerds,
    Dank voor uw opmerkzaamheid en sorry voor de eventuele overlast! De goede instructie staat er nu bij. Veel succes ermee en ik ben benieuwd naar uw ervaringen met deze werkvorm in de klas!

    met vriendelijke groet,
    Lilian Leeuwenburgh

  4. Lotte schreef:

    Volgens mij staat er nog steeds een verkeerde instructie bij….
    Of opnieuw.
    Dat kan natuurlijk ook 🙂

  5. Lotte schreef:

    Excuus!!
    Te snel en onvolledig gelezen.
    Net een leerling ….

  6. Sandra Boersma schreef:

    😉

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Zoek

Filters