Rechtenteller

De leerlingen kennen de rechten die een verdachte heeft, of breder: de voorwaarden voor een eerlijk proces. Ze begrijpen dat de rechten die je wil toekennen aan een verdachte die je onschuldig inschat, ook moet toekennen aan verdachten van wie je denkt dat ze schuldig zijn.

Bijlagen

2 reacties

  1. esther visser schreef:

    Jammer dat de uitspraken niet up-to-date zijn. Holleeder is allang veroordeeld tot levenslang terwijl hier nog staat dat hij op vrije voeten is.
    Het zou daarnaast een hoop werk schelen voor mij als docent als de kaarten al kant en klaar waren en alleen maar geprint hoefden te worden. Dit kost mij nu teveel tijd om zelf te maken.

    1. jonnick@prodemos.nl schreef:

      Goedemiddag Esther,

      Bedankt voor je input! Mij lijkt het ook een beter idee om die kaartjes kant en klaar aan te leveren. We hopen binnenkort een gaatje te kunnen vinden om deze werkvorm aan te kunnen passen!

Reageer

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Zoek

Filters